شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

اگزاست فن سانتریفوژ چیست؟

اگزاست فن سانتریفوژ که در فرآیندهای صنعتی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند ، اغلب اگزاست فن سانتریفوژ باید به گونه ای تولید شوند که بتواند شرایط ، عملکرد و قابلیت اطمینان و ایمنی خاص را برآورده کند. شرکت مکش و دهش به لطف دانش و تجربه به دست آمده در طیف گسترده ای از برنامه ها و صنایع ، مدلهای استاندارد و تنظیمات ویژه ایرا مانند اگزاست فن سانتریفوژ را می تواند تولید کند که این شرایط را برآورده می کند.

اگزاست فن سانتریفوژ ، این یک نوع دستگاهی است که جهت گردش را از محوری به شعاعی تغییر می دهد. کاربر سرعت جریان (ثابت یا منحنی فن) و همچنین سرعت چرخش اختیاری اگزاست فن سانتریفوژ را مشخص می کند. اگزاست فن سانتریفوژ جریان را از طریق پروانه دستگاه سانتریفیوژ مشخص می کند ، بنابراین هندسه حجمی برای این فرایند لازم است. همچنین می تواند جریان را وارد کرد تا به صورت شعاعی / مماس و از حالت محوری خارج شود (مانند یک توربین جریان شعاعی)

اگر تمرکز شما بر جابجایی هوا در داخل سیستم است بهتر است از اگزاست فن سانتریفوژ به جای منطقه دوار استفاده کنید و نگران عملکرد فیزیکی طراحی تیغه یا اثرات تعامل تیغه نباشید. برخی اقدامات در راه اندازی اگزاست فن سانتریفوژ  به شرح زیر می باشد:برای مشخص کردن محور چرخش اگزاست فن سانتریفوژ ، دستگاه را روی محور چرخش باز کنید و محورهای جهانی X ، Y یا Z را انتخاب کنید. برای تنظیم گرافیکی جهت ، روی دکمه Select Surface کلیک کنید و یک سطح را انتخاب کنید. محور نسبت به سطح انتخاب شده عادی خواهد بود.

با باز کردن پنجره اگزاست فن سانتریفوژ ، کلیک بر روی دکمه Select Surface و انتخاب سطح از اگزاست فن سانتریفوژ ، قسمت های ورودی و خروجی فن سانتریفوژ را انتخاب کنید. این کار باید برای ورودی و خروجی انجام شود.ورودی معمولاً سطح محوری است. هنگام ساخت هندسه باید دقت شود که سطح ورودی به سطح خروجی مماس نباشد. در زمینه فن آوری تهویه ما اگزاست فن سانتریفوژ مناسب را برای موتور کنترل شده با فرکانس ارائه می دهیم. نسخه های مختلف تقریباً برای همه برنامه ها تضمین شده و یک راه حل قابل اعتماد ارائه می دهد.

اگزاست فن سانتریفوژ یک دمنده خنک کننده از راه دور (مانند نصب شده بر روی واگن برقی اکسترودر نیست) که از یک پمپ هوای گریز از مرکز و شلنگ از دستگاه CPAP استفاده می کند تا هوا را به نازلی که نازل اکسترودر را در یک پرینتر سه بعدی احاطه کرده است ، انتقال دهد. بلکه اگزاست فن سانتریفوژ یک دستگاه بسیار کاربردی است که زمانی که شما تصمیم به رید و استفاده از اگزاست فن سانتریفوژ  می گیرید و فرایند نصب ان را با موفقیت پشت سر می گذارید بهبود عملکرد و  افزایش کارایی را به وضوح خواهید دید. دریافت هوای کافی با استفاده از فن های کوچک به این روش دشوار است ، مگر اینکه پمپ بزرگی دریافت کنید ، اما این گران و پر سر و صدا می شود. اگزاست فن سانتریفوژ ارائه شده است تا با قدرت و توان بالا به انجام فعالیت ها بپردازد.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : اگزاست فن سانتریفوژ, نویسنده : mackesh mackesh-dahesh بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 12:18